pátek 7. prosince 2012

Jsem silná lvice



Jsem silná lvice
proti nikdy více nepodlehnu tvým očím
a nelehnu si před tebe na záda.

Nerada jsem že ráda tě mám
pokloněna až po kolena pokolení
tmám se vysmívám
úsměv mi usnul s bodnutím meče
v kleče.

Až dohrají zvuky houslí
který skously moji nerozhodnost
půjdu pod most hýčkat si
svou přednost.
Před tebe ji přednesu
zamotanou v kolesu znechucenosti
která hostí nahé hosty orgií.
Zase se opiji.

Šaty z řešetláku
vůně máku vlčího
zvlčí houf sem zanesených
orosených čel.
Kanýr měl na pravém místě.
Jistě.

Nezkrotný můj kožich
v rozích osamocenosti domu
k tomu přispělo a zapělo pětkrát
ptáče usedavého pláče.
Dva chomáče mých vlasů
do atlasu zavři.
Bratři souputníci
zavřeli mě do klece.
Na petlici.




Sb. Oblek z oblak, 5.12.2012
částečně inspirováno skladbou B. Poledourise - The Orgy

Žádné komentáře:

Okomentovat