pondělí 21. února 2011

Diskuze o antikoncepci_přečtěte si všechny ženy abyste nebyly tak blbý jako já

Antikoncepce DEPO provera – diskuze na doktorka.cz

Ať se na mě nikdo nezlobí, možná mu teď budu připadat sprostá, ale všechny sprosté slova by nastačili na to jaký mám na tento přípravek názor.Prostě doporučuji neužívat nebo si pořádně užijete. Nevím jestli ženy, které neměly špatnou zkušenost byly mluví pravdu nebo jsou snad asi z jiné planety. Každopádně obdivuju toho, kdo tento preparát v sobě má. Ve skratce, po celou dobu obrovsky oteklé břicho-mnohem více než u menstruace, celou dobu střídavě krvácení a špinění, šílená vyčerpanost už od rána spojená se změnou nálad a spavosti. Dále změny váhy a pocit, že prasknete. Po šesti měsích nelze krvácení stále zastavit i když jsem dostala další hormony. Jestli chcete prožít něco nevšedního na co asi jen tak nezapomenete, tak si injekci nechte aplikovat. Jó a nechuť k sexu je v té době obrovská, takže antikoncepční účinek zaručen!!! Zřejmě pro to je tak spolehlivá.
16.9.2010 19:33 - .
Depo Provera jako depotní preparát byl určen pro primitivní ženy v rozvojových zemích.
Při delším užívání hrozí kromě jiného těžká osteoporoza. Ale té se ty ženy v subsaharské Africe stejně nedožijou...
16.9.2010 20:37 - Ajka
Ať se na mě nikdo nezlobí,...
Ano, souhlasím. Nechala jsem si dát 2 dávky a končím. Za 6 měsíců jsem přibrala 5 kg, břicho mám jak balón a všechno rozhozené a to nemluvím ani o tom, že si připadám jako v přechodu a chuť na veškeré hrátky žádné....
19.9.2010 17:46 - inga
asi si někdo řekne,že jsem praštěná,ale já to s Depo-proverou vydžela 6 let a už nikdy nechci žádnou antikoncepci.Moc nechybělo a díky tomu humusu se mi málem rozložilo i manželství.Byla jsem se sebou nespokojená,přibrala jsem přes 15kg,nálady se střídaly,únava byla věčná.A co se týká sexu-bylo zle při pomyšlení na něj-a to jsem bývala dost aktivní.Měli by to zakázat-likviduje to tělo!-Doslova...

Já si blbec taky nechala píchnout ten humus. Po první dávce jsem krvácela, tak šup, po měsíci druhá. Pak jsem každou noc propotila prostěradlo, měla deprese, nechuť k jídlu, která zřejmě zaručila to, že jsem nepřibrala, jinak mám všechny vedlejší účinky jak z učebnice. Po vysazení již 4. měsíc krvácím, je mi na omdlení, léčím si anémii a stále bojuji s šílenou únavou a nechutí na cokoli, o sexu nemluvě. NEDOPORUČUJI, JE TO TO NEJHLOUPĚJŠÍ ROZHODNUTÍ, CO JSEM KDY UDĚLALA.
23.9.2010 13:42 - Lenka
Ahoj Aki ano , přesně tento problém mám taky připadám si jako bych byla minimálně v pátém měsíci těhotenství a pořád unavená. Aspon narozdíl od tebe nekrvácím menstrulaci jsem neměla 3 měsíce v srpnu jsem jí měla dvakrát. Pocení u mně už taky přestalo , ale jinak jsem se musela v noci převlékat jak jsem byla mokrá. Jen doufám, že ty broblémy nás brzo opustí už je to naprosto unavující:-(




Žádné komentáře:

Okomentovat