pátek 8. října 2010

Zvěrolékař

Dnes jsme si s Gluminkou vyjely na náš první výlet. Jely jsme k panu doktorovi se špinavýma ušima. Jet veřejnou dopravou, v ruce přepravní box pro zvířata, je velmi zábavné, ale jen za podmínky, že se zvíře na chvíli nechová jako zvíře, ale jako dáma či gentleman.
Jak už jsem se zmínila, Glumi velká dáma je! Během jízdy sice několikrát mňoukla, ale když jsem jí odpověděla, přestala. Na cestování s krabicí je zábavné to, že vám do ní každý s pousmáním nakukuje. Nemyslela jsem si, že abych vykouzlila úsměv na tvářích lidí bez rozdílu věku či pohlaví, postačí projít se po městě s přepravkou.
Toto dokonale funguje i když vezete přepravku prázdnou, tehdy milý úsměv dotyčného ale brzy přejde v rozčarování.
Milá Gluminka se chovala jako pravá dáma. Ba dokonce při aplikaci pálivé injekce nekvílela, jako kdysi Felix. Když jsem se ale na ni zadívala, viděla jsem, jak je smutná a jak jí tečou slzy.
Vydrž! Zase budeš mít zdravá ouška!

2 komentáře:

  1. Glumi je černý chlupatý zlatíčko !

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi se mi stala divná věc, a to, že jsem na Gluminku zavolala "Dášo!" Mám podezření že Glumi je reinkarnací mojeho milovaného jezevčíka...:O

    OdpovědětVymazat